Cíl projektu

Vážení obchodní přátelé,

dovolte mi, abych Vás oslovil se zajímavým projektem, který se může týkat všech firem, které mají sídlo v této ulici, a který Vám může přinést nejen zvýšení povědomí o Vaší firmě, ale samozřejmě také Vaší klientely, a tím nový business. Projekt Pražské ulice očima BusinessMC je novým projektem společnosti Business Marketing &  Consulting.

Jak projekt vznikl

Koncem roku 2014 jsme si s kolegou Petrem Šimčíkem říkali, že by bylo zajímavé k našim deníkům, které vydáváme, přidat i nový projekt, který bude opravdu krásný po designové stránce, bude postaven  na nejnovější technologii a podpoří všechny firmy, kteří mají na této ulici sídlo. Zpočátku jsme projekt zamýšleli pouze jako prezentaci firem, ale poté nám majitel firmy Česká břidlice, Roman Hajabáč, nabídl, že všem těmto firmám poskytne speciální cenu na břidlici, nás tato nabídka zaujala, poptali jsme se i dalších firem, v první fázi pouze výrobců nebo dovozců.

O co v projektu jde

Firem začalo postupně hodně přibývat (aktuální seznam v tuto chvíli připravujeme), a nyní už nejde pouze o obchodní firmy, ale i jiné společnosti sídlící v dané ulici (např. divadlo Artur, které nabídlo speciální cenu na všechny své hry).  Naše společnost celý projekt zastřešuje a nabízí firmám účast na něm zcela zdarma. Samozřejmě ale firemní prezentace by měla být natolik zajímavá a kvalitní, aby zákazníka zaujala – proto nabízíme také svoje služby, a to grafické i webové. Naším cílem je vytvořit skupinu lidí, kteří si vyměňují recenze, protože ruku na srdce, nakupujete raději u cizích nebo  u těch, které tak nějak aspoň trochu znáte?

Kde se můžete s projektem seznámit blíže

Na konkrétních webových stránkách, např., www.rohanske-nabrezi.cz, www.ulicedlouha.cz, www.ulicekrizikova.cz atd. postupně napojujeme weby firem tak, aby se jimi plánované akce ihned ukázaly v novinkách nejen deníku města na www.praha1online.cz, ale současně nyní i v ulici, kde sídlí.  Na www.prazskeulice.cz můžete vidět informace, jak projekt roste, novinky i to, co chystáme. Na základě reakcí, které od Vás dostáváme a za které jsme moc rádi, jsme směr projektu už také několikrát posunuli trochu jiným směrem - na ulici Rytířské je spíše zábava, stejně jako v Dlouhé. Na Příkopě jsou spíše firmy, banky. Rohanské nábřeží je o bydlení, Staroměstské náměstí je o turistickém ruchu, Václavské náměstí není jistě třeba popisovat. A tak budeme pokračovat dále… 

Jakou spolupráci nabízíme

Naším mottem je pracovat s těmi, kdo o spolupráci mají zájem, spolupráce musí bavit obě strany. My můžeme nabídnout nové webové stránky, PR podporu a řadu dalších služeb – a toto vše můžete nebo nemusíte využít, záleží jen na Vás. Postupně navštěvujeme všechny firmy, které se nám ozvou, zajdeme k nim, probereme vše osobně, a tak postupně  získáváme stále více a více nových obchodních přátel, nových zakázek, protože i jako tvůrci profesionálních e-shopů máme co nabídnout.  Spolupráce tak probíhá k oboustranné spokojenosti, o čemž svědčí i reference. Jsme schopni nasadit web pro Vás velmi rychle (i v řádově hodinách) – jako např.  www.galavecerproslunce.cz , www.pouziti-bridlice.cz, nebo vytvořit design přímo na míru. I responsivní web, který je dnes již samozřejmostí, od nás můžete mít díky zapojení do našeho projektu již za 5 000 Kč např. http://varianta1.publicmc.cz, nebo v dalších variantách za 7 500 http://varianta1.publicmc.cz nebo za 10000 http://varianta1.publicmc.cz. Je potřeba myslet na to, že web je, at chceme nebo ne, v dnešní době základní vizitkou každé firmy.  Rádi Vám s tím pomůžeme, ukážeme, jak se s ním pracuje, nebo cely naplníme sami. Vše je jen otázkou domluvy.

Co říci závěrem

Určitě Vás nebudeme do ničeho nutit, je jen na Vás, zda se chcete do projektu zapojit.  Naši stávající zákazníci nám sami říkají o propojení, protože vidí, co jim spolupráce s námi, které práce s internetem a využíváme jeho možností na denní bázi nesmírně baví, přináší. Budeme rádi, když se nám ozvete[k1] .

Roman Kunert,  Business Marketing &  Consulting